Viittomakieliset valtakunnalliset nuorisopäivät Lahdessa 13.-14.10.

Kuurojen Liiton nuorisotyön ja Lahden Kuurojen yhdistys ry:n yhteistyössä järjestämät nuorisopäivät on tarkoitettu 18–35 vuotiaille viittomakielisille tai viittomakielestä kiinnostuneille. Tapahtuma on maksuton.

Saatte ilmaiset lounaat lauantaina ja sunnuntaina, jos ehditte ilmoittautua sitovasti viimeistään 12.9. asti. Sen jälkeen saatte vielä ilmoittautua, mutta lounas on omakustanteinen.

Nuorisopäivät ovat vuosittainen tapahtuma, jossa nuorten ääni pääsee kuuluviin ja yhdistysten edustajat pääsevät vaikuttamaan nuorisotyöhön ehdottamalla ideoita ja esittämällä kysymyksiä nuorisokokouksessa. Vuoden 2019 nuorisotoimikunta valitaan nuorisopäivillä. Myös hauskuus on olennainen osa nuorisopäiviä ja siellä saa harvinaisen tilaisuuden tavata nuoria ympäri Suomea.

Jos nuortenkerhon, kuurojen yhdistyksen tai oppilaskunnan edustaja on 16-18-vuotias, on hänellä lupa päästä nuorisokokoukseen edustamaan.

Mikäli tarvitsette majoituksen, ottakaa yhteyttä Juha Vahteraan viimeistään 9.9.2018. Sen jälkeen voitte hoitaa itse majoituksen, mikäli ette ehdi varata etukäteen.

Yhden hengen huone / 85 euroa / hlö
Kahden hengen huone / 49 euroa/ hlö