-A A +A
16.3.2017

HELsign tulee taas! – viittomakielinen kulttuuritapahtuma järjestetään 18.3.

• Kolme miestä ja britti
  • Matilda Marjatta
Viittomakielisen kulttuurin tapahtuma HELsign järjestetään nyt kolmatta kertaa ja tällä kertaa teemana on kansainvälisyys.

HELsign-tapahtuma pidetään la 18.3. klo 10.00-14.00 Kulttuurikeskus Stoassa (Turunlinnantie 1). Viittomakielisiä taiteenmuotoja ja kulttuuria esittelevään tapahtumaan ovat tervetulleita kaikenikäiset, kuurot ja kuulevat!

Kulttuurikeskus Stoa sijaitsee lähellä kauppakeskus Itistä, Helsingin Itäkeskuksessa. Ohjelmissa luvassa teatteriesityksiä mm. ”Matilda Marjatta” (Ursa Minor), ”Koirat, apinat ja maapähkinäpelto” (Camara & Kallinen) sekä monta taidetyöpajoja. Paikalla myös viittova krokotiili, jonka kanssa voi jutella viittomakielellä ja on valmis ottamaan welfie-yhteiskuvia. Päivän päätteeksi esitetään ”Kolme miestä ja britti” -sarjan uusin lyhytelokuva teatterisalissa.

Koko HELsign-tapahtumaan on ilmainen pääsy, tervetuloa mukaan viittomakieliseen ja kulttuuririkkaaseen päivään.

Järjestäjinä yhteistyössä Humanistinen ammattikorkeakoulu, Kuurojen Liitto ja Helsingin kulttuurikeskus.

Hyödyllisiä linkkejä

Yhteystietomme