-A A +A
21.4.2017

Kuurojen Liitto hakee varainhankinnan koordinaattoria

Kuurojen Liitto ry on viittomakielisten kuurojen etu-, asiantuntija- ja palvelujärjestö. Liitto tuottaa asiantuntija- ja muita palveluita viittomakieltä ja viittomakommunikaatiota käyttäville tai niitä tarvitseville henkilöille.

Etsimme päätoimipisteeseemme Helsingin Haagaan

VARAINHANKINNAN KOORDINAATTORIA

opintovapaan sijaisuuteen ajalle 14.8.2017-31.7.2018.

Toimit osana viestinnän ja varainhankinnan tiimiä. Keskeisimmät tehtäväalueesi liittyvät:
- suoramarkkinointikampanjakirjeiden suunnitteluun, kirjoittamiseen ja organisointiin
- varainhankintamateriaalien suunnitteluun ja tuottamiseen
- lahjoittajaviestinnän, varainhankinnan keinovalikon ja tukijapysyvyyden toimenpiteiden suunnitteluun, kehittämiseen ja toteutukseen.

Toteutat järjestön varainhankinnan verkkoviestintää ja -markkinointia monikanavaisesti. Hallitset Google Analytics, Adwords ja Nonprofits -työkalut. Some-markkinointi ja digitaalinen varainhankinta ovat sinulle tuttuja. Omaat kuvankäsittely- sekä taittotaidot (Adobe Photoshop ja Adobe Indesign). Eduksi on, että hallitset videokuvauksen ja videoeditoinnin perusteet (Adobe Premiere tai vastaava ).

Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja/tai kokemusta varainhankinnan tai markkinoinnin tehtävistä. Olet tavoitesuuntautunut, myyntihenkinen, yhteistyökykyinen sekä halukas jatkuvasti kehittämään itseäsi ja vastuualuettasi. Kirjoitat mielelläsi markkinointi- ja varainhankintatekstejä ja olet siinä hyvä. Kokemus tapahtumamarkkinoinnista on eduksi. Omaat positiivisen asenteen sekä vastuullisen ja oma-aloitteisen työotteen. Olet yhteistyökykyinen ja joustava. Myös kuurojen yhteisön tuntemus ja viittomakielen taito ovat eduksi.

Tule tekemään työtä, jolla on tarkoitus! Me tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan työn mukavassa porukassa sekä mahdollisuuden kehittää omaa työtäsi ja osaamistasi. Organisaatiomme on vahva kielellisten oikeuksien, yhdenvertaisuuden ja vammaisoikeuksien edunvalvoja sekä Suomessa että kansainvälisesti, joten pääset läheltä näkemään ja toteuttamaan työmme vaikuttavuutta.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen sähköpostilla rekrytointi@kuurojenliitto.fi viimeistään 7.5.2017.

Lisätietoja työnantajasta löytyy www.kuurojenliitto.fi.

Lisätietoja työtehtävästä annetaan puhelimitse pe 28.4. klo 9-11, ke 3.5. klo 13-16 ja to 4.5. klo 13-16 varainhankintavastaava Eija Tiainen, puh. 050-412 4190, eija.tiainen@kuurojenliitto.fi ja varainhankintavastaava Katja Repo puh. 044-525 0110, katja.repo@kuurojenliitto.fi

Yhteystietomme

Kuurojen Liitto