8.3.2018

Vammaiskumppanuus hakee ohjelmasuunnittelijaa

Vammaiskumppanuus tekee työtä vammaisten ihmisoikeuksien edistämiseksi globaalissa etelässä. Tätä työtä teemme yhdessä jäsentemme, kahdeksan suomalaisen vammaisjärjestön kanssa. Vammaiskumppanuusohjelmassa toteutetaan hankkeita yhteistyössä kehitysmaiden vammaisjärjestöjen kanssa, tehdään kehityspoliittista vaikuttamistyötä ja tarjotaan asiantuntijapalveluita vammaisten ihmisoikeuksista ja vammaisinkluusiosta.

Etsimme nyt ohjelmamme kehittämiseen ja toteutukseen

ohjelmasuunnittelijaa

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Ohjelmasuunnittelijan tärkeimpänä tehtävänä on vastata ohjelman laadun ja menetelmien kehittämisestä ja tukea jäsenjärjestöjä ja etelän kumppaneita ohjelman toteutukseen liittyvissä kysymyksissä.

Toivomme, että sinulla on:

• ohjelmallisen kehitysyhteistyön ja keskeisten ohjelma- ja hanketyökalujen vankka osaaminen
  • ihmisoikeusperustaisen työn osaaminen
  • Suomen kehityspolitiikan tuntemus
  • rohkeutta tarttua laajaan ja monipuoliseen tehtävään
  • itsenäinen työote, mutta osaat toimia myös tiimissä ja verkostoissa
  • erinomainen suomen ja englannin kielen taito, muu kielitaito luetaan eduksi
  • vammaiskysymysten tuntemus, erityisesti suhteessa kehityskysymyksiin, luetaan eduksi, samoin omakohtainen kokemus vammaisuudesta.

Työaika on 80 % kokoaikaisesta eli keskimäärin neljä päivää viikossa. Työpaikkana on toimistomme Helsingin Sörnäisissä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 20.3. mennessä sähköpostitse: anja.malm@vammaiskumppanuus.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Anja Malm, puh. 045 258 7557.