-A A +A
10.8.2017

Viittomakielisten hyvinvointipäivät järjestetään syyskuussa Kuusamossa

Kuurojen Liitto järjestää valtakunnalliset viittomakielisten hyvinvointipäivät Kuusamossa. Viittomakieliset hyvinvointipäivät ovat tarkoitettu kaikille viittomakielisille, jotka ovat kiinnostuneita yhdistystoiminnasta — tule sinäkin mukaan!

Tapahtumapaikkana toimii Nuoriso- ja luontomatkailukeskus Oivanki Oy.

Ohjelma

Ketunkierroksella pääsemme pienelle vaellusreitille Oulangan kansallispuistoon, ihastelemaan upeaa Oulangan luontoa: kuohuvia koskia, jyrkkiä kallioita ja suojaisia metsiä! Ketunkierrokselta haemme puhtia vapaaehtois- ja yhdistystoimintaan. Viittomakielisten hyvinvointipäivillä tutustutaan myös uunituoreeseen yhdistysohjelmaan. Minkälainen siitä tuli ja mitä se pitää sisällään? Onko yhdistyksillä mahdollisuus hyödyntää sitä omassa toiminnassaan?

Yritystä!-hanke

Yritystä!-hankkeen hyvinvointipäivät järjestetään yhdistysten hyvinvointipäivien rinnalla. Ohjelmassa on luvassa runsaasti vapaavalintaisia aktiviteetteja ja virkistystä yrittäjille Yritystä!-hankkeen puolesta. Tule mukaan ja lataa akkujasi Kuusamon kauniissa maisemissa.

Hyödyllisiä linkkejä

Yhteystietomme