12.3.2018

Yritystä!-hanke järjestää starttipajan

Yritystä! -hanke järjestää esteettömän Starttipaja-kiertueen keväällä maalis-huhtikuun aikana. Starttipajat on tarkoitettu eri tavoin liikunta- ja aistivammaisille, pitkäaikaissairaille ja viittomakielisille henkilöille, jotka miettivät oman yrityksen perustamista tai heillä on yritysidea, jota he haluavat työstää eteenpäin. Jyväskylässä järjestettävän starttipajan kielinä ovat viittomakieli ja suomi.

Tervetulleita mukaan ovat myös jo toimivat yrittäjät, jotka kaipaavat uutta suuntaa yrityksellensä. Starttipajoja vetävät hanketyöntekijät. Perehdytään liiketoiminnan eri osa-alueisiin, ja kehitetään omaa liiketoimintasuunnitelmaa rennosti keskustellen ja ideoiden.

Starttipajojen aikataulu:

• 15.–16.3.2018 Oulu
  • 27.–28.3.2018 Jyväskylä, Sokos Hotel Alexandra, Hannikaisenkatu 35.
  • 4.-5.4.2018 Turku, Logomo, Köydenpunojankatu 14
  • 26.–27.4.2018 Helsinki, Invalidiliitto ry, Mannerheimintie 107

Ilmoittaudu mukaan starttipajaan oheisen linkin kautta. Ilmoittautuneille lähetetään päivien ohjelma ja muuta tarvittavaa infoa.

Starttipajoihin osallistuminen on maksutonta, osallistujille tarjotaan ruokailut (aamukahvi, lounas & iltapäiväkahvi) ja materiaalit. Ensimmäinen jakso starttipajoista on kaksipäiväinen ja tämän jälkeen osallistujilla on vielä mahdollisuus tavata yhden päivän tapaamisen merkeissä.

Jyväskylän starttipaja on kaksikielinen (viittomakieli & suomi) ja viittomakielen tulkkaus on järjestetty. Starttipajaa vetävät hanketyöntekijät Ulla Sivunen ja Vesa Karjalainen. Jyväskylän pajaan on mahdollisuus saada taloudellista tukea matka- ja majoituskuluihin. Lisätietoja Jyväskylän starttipajasta oheisesta esitteestä.

Muilla paikkakunnilla tulkkausta tarvitsevan osallistujan on tilattava tulkkaus itse. Pajoissa on yleisavustusta.

Älä siis enää mieti, vaan hyödynnä hankkeen tarjoama ainutlaatuinen mahdollisuus!

Lisätietoja starttipajoista:

Helsinki:

Sinikka Winqvist, hankepäällikkö, sinikka.winqvist@invalidiliitto.fi, p. 0447650633
Jenni Kuusela, hankekoordinaattori, jenni.kuusela@invalidiliitto.fi, p. 0447650604

Jyväskylä:

Ulla Sivunen, hankekoordinaattori, ulla.sivunen@kuurojenliitto.fi, p. 044752887 (tekstiviestit)

Oulu:

Vesa Karjalainen, hankekoordinaattori, vesa.karjalainen@nuortenystavat.fi, p. 0447341549

Turku:

Markus Saari, hankekoordinaattori, markus.saari@invalidiliitto.fi, p. 0447143677

Hyödyllisiä linkkejä
Ladattavat tiedostot