-A A +A

KL Support Oy

Mikrotekstipuhelinten vuokraus ja normaalista käytöstä aiheutuvien vikojen korjaaminen.
Mikä on mikrotekstipuhelin? Mikrotekstipuhelin on PC-pohjainen ratkaisu, jonka tarkoituksena on antaa mahdollisuus tekstipuheluihin, kuvapuheluihin, etätulkkaukseen ja kommunikointiin internetin välityksellä. Laite voi olla joko kannettava tai ns. pöytäkone asiakkaan tarpeista riippuen.

Yhteystiedot:

Janne Raatikainen
Mikrotekstipuhelinten toimitukset ja huolto
GSM 045-132 3311 (vain tekstiviestit)
Sähköposti: janne.raatikainen@kl-support.fi
Skype: kl.support.oy

Käyntiosoite: Valkea talo
Ilkantie 4, 00400 Helsinki

Asiakaspalvelu ja laskutus
Erja Toivonen,

erja.toivonen@kl-support.fi
gsm 044 7335543
Osoite: Nuijamiestentie 5 A 4, 00400 Helsinki          

Raija Jokila,
toimitusjohtaja
(09) 580 3400
GSM 040 5903 848
etunimi.sukunimi@kuurojenliitto.fi

 

Laite toimitetaan niin, että laitteeseen on asennettu edellä mainittuun käyttöön tarvittavat ohjelmistot.

Asiakas vastaa itse laitteen suojaamiselta viruksilta ja haittaohjelmilta.

Laitteen vuokraan sisältyy laitteen ja ohjelmien lisäksi normaalista käytöstä aiheutuvien vikojen korjaaminen yrityksessämme.

Saatavana myös perinteisiä tekstipuhelimia, Opus ja Polytel merkkisiä.

Usein kysyttyä 1

Mistä saan laitteen?

Voit saada laitteen käyttöösi anomalla oman kuntasi sosiaalitoimiston vammaispalvelusta maksusitoumuksen.

Usein kysyttyä 2

Osoitteenmuutos?

Jos muutat toiselle paikkakunnalle, ilmoita aina uusi osoite ja ano mahdollisimman pian uusi mikrotekstipuhelinpäätös/maksusitoumus sosiaalitoimistolta.

Usein kysyttyä 3

Ketkä maksavat postikulut, kun laitteen vie huoltoon?

Kirjoita paketin päälle ASIAKASPALAUTUS 601475 niin sinun ei tarvitse maksaa postimaksua.

KL Support Oy
Ilkantie 4
00400 Helsinki

Usein kysyttyä 4

Jos tietokoneessa on vikaa, saanko apua?

Ota kaikissa tietokoneen ongelmatapauksissa aina ensin yhteyttä Janneen KL Supportiin.

Usein kysyttyä 5

Kuuluuko virustorjuntaohjelma vuokraan?

Asiakas vastaa itse virustorjuntaohjelman hankkimisesta ja sen päivityksestä, samoin muista lisäohjelmista.

Usein kysyttyä 6

Jos koneeni ei ole vuokrattu KL-supportilta, saanko kuitenkin tuoda sen teille korjattavaksi?

Kyllä saat, maksat itse korjauksesta hinnaston mukaisesti.

Palveluhinnasto

KL Support Oy:n palveluhinnasto huoltotöistä, jotka eivät sisälly laitteen vuokraan

Käyttöjärjestelmän uudelleenasentaminen ja päivitys 80€/kone
Käyttöjärjestelmä- ja ajurilevyt sekä mahdolliset ohjelmistojen asennuslevyt. Käyttöjärjestelmän asennus päivityksineen kestää arviolta 2-4 päivää.

Ohjelmistojen lisenssikoodien asennus 20€/yksi ohjelma

Tietokoneen nopeutus, viruspuhdistus ja päivitys 40€

Tietojen varmuuskopiointi 40€/tunti (min. 30min/20€)

Tietokoneen tiedostojen pelastaminen 50€
Kannettavan tai pöytätietokoneen tiedostojen, kuten lomakuvien, dokumenttien tai muiden vastaavien pelastaminen kovalevyltä asiakkaan ulkoiselle kovalevylle tai muistitikulle. Ei sisällä tietokoneen korjaamista, vain tiedostojen pelastamisen.

Matkakorvaus asiakaskäynneistä 20€ PK-alueella
Minimiveloitus asiakkaan luona tehdystä huoltotyöstä on 1h.

Hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%.

Tulo-ohjeet
  • KL supportin ovikello

KL Support Oy:n sisäänkäynti sijaitsee Valkean Talon A-ovella.

Soita ovikelloa kun haluat asioida toimistolla.

Sivu päivitetty 14.9.2015

Yhteystietomme

Kuurojen Liitto
Ilkantie 4, 00400 Helsinki
+358 9 580 31
+358 9 5803 770

Tue toimintaamme