-A A +A

Kuurojen seniorien kulttuuritapahtuma 2017

Seniorien kulttuuritapahtuma järjestetään Porvoossa 25.-27.5.2017.
    Seniorien kulttuuritapahtumaa vietettiin vuonna 2015 Seinäjoella.
  • Seniorien kulttuuritapahtuma Seinäjoella.  Kuva 16. Kuvaaja Teemu Lipasti
    Kulttuurista saa iloa! Yleisöä Seinäjoella vuonna 2015.

Kuurojen seniorien 17. kulttuuritapahtuma

Kuurojen Liitto ry ja Porvoon Seudun Kuurot ry kutsuvat kuurojen yhdistyksiä, yli 55-vuotiaita kuuroja ja kuulevia äidin- tai ensikieleltään viittomakielisiä osallistumaan seniorien 17. kulttuuritapahtumaan, joka järjestetään Porvoon Taidetehtaalla helatorstaista perjantaihin 25.-26.5.2017. Teemana on ”Paluu C.O. Malmin juurille”. Lisäksi lauantaina 27.5. on retkipäivä Porvoon seudulle.

Kuurojen seniorien kulttuuritapahtuma on vuosien aikana muodostunut tärkeäksi valtakunnalliseksi senioritapahtumaksi, joka kokoaa yhteen kuuroja ikääntyneitä ympäri maata. Tämän sosiaalisen kulttuuritapahtuman aikana päästään sekä nauttimaan monista eri esityksistä että esiintymään itse lavalla. Lisäksi esillä on tuttuun tapaan taide- ja käsitöiden näyttely.

Kuurojen seniorien 17. kulttuuritapahtuma kutsuu osallistujia sekä esityksiin, taidenäyttelyyn että seuraamaan mukavaa ohjelmaa. lmoittautumislomakkeet tulee täyttää kulttuuritapahtuman nettisivulla. Oheisohjelmia on mm. viittomakielinen iltakirkko ja esittelykierros Porvoon tuomiokirkossa helatorstaina, hauskoja esityksiä perjantain juhlaillallisella sekä retkipäivä lauantaina! Retkipäivänä tutustutaan Carl Oscar Malmin kauniiseen kotiseutuun Porvoon ympäristössä.

Tervetuloa Porvooseen!

Sivu päivitetty 7.3.2017