-A A +A

Kuurojen lehti

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Kuurojen lehti on liiton järjestöjulkaisu ja viittomakielisten aikakaus- ja mielipidelehti.
Kuurojen lehdessä käsitellään sekä kuurojen yhteisön asioita että yleisiä ajankohtaisia aiheita yhteiskunnan eri osa-alueilta.
Hyödyllisiä linkkejä
Ladattavat tiedostot

Tilaushinnat 2017

Kotimaa

• Vuositilaus 47 eur
  • Kestotilaus 42 eur
  • Eläkeläis- ja opiskelijatilaus 27 eur

Pohjoismaat, Baltia/Viro ja muut maat 55 eur

Kuurojen lehden painos on 1400 kpl. Osa lehdestä käännetään myös ruotsiksi. Kuurojen lehti on Aikakauslehtien Liiton jäsenlehti.

Kuurojen lehti ottaa mielellään vastaan juttuvinkkejä. Jos haluat valmiin jutun lehteen, kannattaa ottaa hyvissä ajoin yhteyttä lehden toimitussihteeriin. Valmiin jutun ja valokuvat voit lähettää ennen aineistopäivää suoraan toimitussihteerille osoitteeseen kuurojenlehti@kuurojenliitto.fi tai annika.posti@kuurojenliitto.fi

Aineistopäivät ja julkaisuaikataulu 2017

Lehti   Aineistopäivä     Ilmestyy
    Nro 1 16.1. vk 9
    Nro 2   8.5. vk 25
    Nro 3   14.8. vk 39
    Nro 4  23.10.  vk 49

Tekstit ja kuvat lähetetään toimitussihteerille aineistopäivään mennessä osoitteeseen kuurojenlehti@kuurojenliitto.fi tai annika.posti@kuurojenliitto.fi Varmistat aineiston mahtumisen lehteen ilmoittamalla siitä hyvissä ajoin ennen aineistopäivää.

Sivu päivitetty 27.2.2017

Yhteystietomme