-A A +A

Viittomakielinen filmifestivaali 2017

Suosittu filmifestivaali pidetään tällä kertaa Hällä-näyttämöllä Tampereella lauantaina 30.9.2017 klo 10 alkaen!

Viittomakielisellä festivaalilla esitetään sekä viittomakielisten elokuvaharrastajien luomuksia että ulkomaisia viittomakielisiä filmejä. Kotimaisten elokuvien esityssarjassa palkitaan yleisöäänestyksellä paras elokuva. Tule mukaan leffatunnelmaan! Klikkaa 'avaa' ja lue lisää!
Ladattavat tiedostot

Lippujen hinnat

hämärä, tyhjä elokuvatetteri

Hällä-näyttämö
Hämeenkatu 25

Lapset alle 16 v.  10 € /päivä
Aikuiset 20 € /päivä

Lippuvaraukset:

Salissa on paikkoja rajoitetusti (213 paikkaa), kannattaa varata liput ajoissa!

Tiedustelut:

Teemu Lipasti-Sjöroos
kulttuurituottaja
teemu.lipasti-sjoroos@kuurojenliitto.fi
GSM 0503224067
Kuurojen Liitto ry

Tule nauttimaan leffatunnelmasta!

Viidettä kertaa järjestettävä Viittomakielinen filmifestivaali pidetään tällä kertaa Tampereella 30.9.2017 klo 10-19. Tapahtumapaikka on Hällä-näyttämö, joka sijaitsee Tampereen sydämessä, Hämeenkadun varrella ja kivenheiton päässä Tampereen Viittomakieliset ry:n yhdistyspaikasta. Teatterisaliin on esteetön pääsy, tilassa on muutama pyörätuolipaikkoja.

Ohjelmisto

Ohjelmisto julkaistaan ilmoittautumispäivän päätyttyä.

Liput

Liput varataan ennakkoon ja lunastetaan paikan päällä. Lippuja voi varata  elokuun alkupuolelta viikolta 32 alkaen. Salissa on paikkoja rajoitetusti, kannattaa olla ajoissa liikkeellä!

Hinnasto löytyy ohessa olevasta taulukosta.

Lippuvarauslomake julkaistaan tänne viikolla 32.

Ilmoita oma elokuvasi mukaan festivaaliin!

Festivaaliin odotetaan sekä viittomakielisten elokuvaharrastajien omia luomuksia että ulkomaisia viittomakielisiä elokuvia. Onko sinulla uusi ja valmis elokuva, jota ei ole esitetty aiemmilla filmifestivaaleilla? Tai muhiiko päässäsi hieno idea elokuvasta, jonka haluat toteuttaa festivaaleille?  Ilmoittaudu nyt mukaan täyttämällä ilmoittautumislomake tai ottamalla yhteyttä kulttuurituottajaan! Huom! elokuvantekijöiden ilmoittautumislomake palautetaan postitse tai sähköpostitse.

Ilmoittautuminen on käynnissä 20.8. asti. Elokuvantekijöiden ilmoittautumislomakkeen voi ladata 'Ladattavat tiedostot'-kohdasta.

Festivaaliin ilmoittautuneiden elokuvien tekijöillä ilmainen pääsy tapahtumaan!

Sivu päivitetty 3.7.2017

Yhteystietomme