Espoon kaupunginteatteri: Sanaton rakkaus

Sanaton rakkaus (Children of a Lesser God) on moderni klassikko, joka kertoo kuuron naisen ja kuulevan miehen rakkaudesta ympäristön ristipaineessa. Mark Medoffin näytelmä törmäyttää esiin kysymyksiä identiteetistä, omasta äänestä ja sulautumisesta, itsemääräämisen oikeudesta, intohimosta ja sillanrakennuksesta. Tarinassa kipinät sinkoilevat, kun kuuro Sarah ja kuuleva James ottavat mittaa toisistaan ja voimista ympärillään.

Suomen kantaesityksessä nähdään upea Dawn Jani Birley, Toronton Theatre Critic’s Award -palkinnolla v. 2017 palkittu valovoimainen näyttelijä. Hän saa vastavoimakseen monista näyttämö- ja elokuvarooleistaan tunnetun karismaattisen Santeri Kinnusen.

Rooleissa Milka Ahlroth, Dawn Jani Birley, Aino Hakala, Aleksi Holkko, Santeri Kinnunen, Meri Nenonen ja Pertti Sveholm.

Ohjaus: Johanna Freundlich
Lavastus: Janne Siltavuori
Valosuunnittelu: Tarja Ervasti
Äänisuunnittelu: Tommi Koskinen
Pukusuunnittelu: Noora Salmi
Maskeerauksen suunnittelu: Kaarina Kokkonen
Viittomakielen valmennus: Marianne Aro

Paikkasuositus viittomakielisille

Esityksessä on sekä suomea että suomalaista viittomakieltä puhuvia roolihahmoja, eikä kaikkia repliikkejä puhuta molemmilla kielillä.

Esitys tekstitetään suomeksi ja englanniksi. Suomenkielinen tekstitys heijastetaan osaksi lavastusta. Lisäksi suomenkielinen ja englanninkielinen tekstitys ovat luettavissa kännykkäsovelluksella. Viittomakieliselle yleisölle suosittelemme keskikatsomon paikkoja.

Kuurojen Liitto ei vastaa muutoksista. Seuraathan järjestäjän omaa tiedotusta.

Hyödyllisiä linkkejä