Viittomakielinen perhetapahtuma Sea Lifessa 24.9.

Merlin Magic Wand-hyvätekeväisyysjärjestö tarjoaa viittomakielisille perheille mahdollisuuden tutustua eri  kalalajeihin lähes maksutta ja viittomakielellä (24.9.): viittomakieliset lapset ilmaiseksi, vanhemmat maksavat vain 5 euroa. Eikä siinä vielä kaikki: viittomakielisille perheille on yksityistilaisuus klo 9-10, jolloin perheet voivat nauttia rauhassa tulkatussa tapahtumassa. Tulkit ovat paikalla klo 9-11, eli oppailta voi kysellä vapaasti lisätietoa kaloista. Muista ilmoittautua mukaan, jotta osaamme tilata oikean määrän tulkkeja!

Merlin Magic Wand on maailmanlaajuinen hyväntekeväisyysjärjestö, jonka avulla Sea Lifen yrityksen (Merlin Entertainments group) eri kohteet (SEA LIFE -keskukset, Legolandit ja esimerkiksi Madame Toussaud's) järjestää vuosittain erilaisia tapahtumia. Tarkoituksena on järjestää eri järjestöjen osallistujille ikimuistoinen päivä perheen kanssa eri kohteissa ja tuottaa unohtumattomia muistoja.

Hyödyllisiä linkkejä