27.11.2019

Kulttuuripäivien ajankohdan muutos

31. Kuurojen valtakunnallisten kulttuuripäivien ajankohdaksi on muutettu 5.-7. kesäkuuta. Kulttuuripäivät pidetään Joensuussa Carelia-salissa.

Kulttuurituottaja Lipasti-Sjöroos kertoo kulttuuripäivien järjestelyiden sujuneen hyvin järjestelytoimikunnan kanssa. Yhtenä isona asiana on kulttuuripäivien ajankohdan muutos toukokuun lopusta kesäkuun alkuun. Tähän ratkaisuun päädyttiin, sillä kyseisenä toukokuun viikonloppuna Joensuussa on toinen iso tapahtuma, jonka takia majoituspaikat uhkasivat loppua ja järjestelyt hankaloittuivat. Huolellisten pohdintojen jälkeen järjestelytoimikunta, Kuurojen Liiton hallitus ja Kuurojen Liiton työntekijät päättivät, että kulttuuripäivät siirretään pidettäviksi 5.-7. kesäkuuta 2020.

Kuurojen Liitto pahoittelee mahdollista vaivaa niille, jotka ovat ehtineet jo varata matkalippuja tai majoituksia. Suurin osa varauksista on mahdollista siirtää uuteen ajankohtaan, mutta mikäli sinulla on vaikeuksia varaustesi kanssa, otathan yhteyttä Kuurojen Liiton kulttuurituotantoon, niin selvitetään asia yhdessä. Kulttuurituotantoon saat yhteyden laittamalla sähköpostia kulttuurituotanto (at) kuurojenliitto.fi.

Muutoin kulttuuripäivien aikataulu pysyy ennallaan. Kulttuuripäivien verkkosivut avataan vuodenvaihteessa ja ilmoittautumiset avataan keväällä 2020.

Hyödyllisiä linkkejä