15.11.2018

Kuurojen Liitto hakee verkkotuottajaa

Kuurojen Liitto ry etsii osaajaa vakituiseen verkkotuottajan tehtävään.

Verkkotuottaja työskentelee Kuurojen Liiton viestintätiimissä ja vastaa verkkosivuston ja palveluiden ylläpitämisestä, suunnittelusta ja kehityshankkeista. Työtehtäviin kuuluvat sivuston visuaalisen ilmeen, sisältöjen ja käytettävyyden suunnittelu, sisällöntuotanto, sivuston toimivuus ja tekninen tuki, verkkoanalytiikka, kyselylomakkeet sekä kehitystyö yhteistyössä palveluntarjoajan ja liiton toimijoiden kanssa. Vuoden 2019 aikana rakennamme uudet verkkosivut. Toimipaikka on Helsingissä.

Sinulla on:

• työkokemusta verkkotuottajan tehtävästä tai muista vastaavista tehtävistä
  • tehtävään soveltuva koulutus
  • visuaalista osaamista ja kokemusta graafisesta suunnittelusta
  • kokemusta käyttöliittymien suunnittelusta
  • verkkoalustojen (Drupal ja WordPress) sekä videoiden julkaisujärjestelmien tuntemusta
  • käsitystä analytiikka- ja kehitystyökalujen käytöstä ja mahdollisuuksista
  • näkemys median (verkko ja mobiili) tulevaisuuden mahdollisuuksista
  • osaamista ja kiinnostusta digitaalisten palveluiden kehittämiseen
  • verkkojournalismin tuntemusta
  • osaamista henkilökunnan ohjaamiseen ja kouluttamiseen
  • hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot ja tulet toimeen erilaisten yhteistyökumppaneiden kanssa
  • asiakaslähtöistä ajattelua sekä ymmärrystä kohderyhmistä

Lisäksi arvostamme:

• viittomakielisen yhteisön tuntemusta
  • suomalaisen ja / tai suomenruotsalaisen viittomakielen osaamista tai halukkuutta opiskella viittomakieltä
  • erinomaista suomen kielen taitoa
  • hyvää ruotsin ja englannin kielen taitoa
  • innostusta ja halua työskennellä kansalaisjärjestössä

Palkka määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaisesti. Kuurojen Liitto ry noudattaa toiminnassaan sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEAn avustusehtoja. Koeaika on 6 kuukautta. Työ saattaa sisältää jonkin verran matkustamista sekä viikonloppu- ja iltatyötä.

Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä, joten toimitathan hakemuksesi mahdollisimman pian.

Vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo (ei todistuksia) viimeistään su 2.12.2018 sähköisesti: https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?c1f4f564

Lisätiedot: tiedottaja Tiina Vihra tai johtaja Laura Pajunen, sähköposti: etunimi.sukunimi@kuurojenliitto.fi