26.4.2019

Kuurojen Liitto mukana kesätapahtumissa

Suomen suvi on täynnä tapahtumia, joista kolmessa Kuurojen Liitto on mukana. Merkitse tapahtumat jo nyt kalenteriisi!

Maailma kylässä
Ensimmäisenä vuorossa on Maailma kylässä –kaupunkifestivaali 25.-26. toukokuuta Helsingissä. Löydät meidät Kaisaniemen puistosta Mahdollisuuksien tori –teltasta. Tule moikkaamaan meitä! Ehkä voit voittaa myös kivan kesäkassin.

Kaustisen kansanmusiikkijuhlat
Uutena aluevaltauksena on Kaustisen kansanmusiikkijuhlat. Tapahtumassa järjestetään 10. heinäkuuta Tunne musiikki! –teemapäivä. Teemapäivä järjestetään yhteistyössä kuulo- ja viittomakielialan järjestöjen kanssa ja myös Kuurojen Liitto on mukana esittelemässä toimintaansa. Alueella on teemapäivänä useita viittomakielen tulkkeja ja viittomakielisiä esityksiä. Lavalla nähdään ainakin Signmark, Visual Voice ja Metsäorkesteri Käet ylös!

SuomiAreena
Viimeisenä kesätapahtumana on SuomiAreena Porissa. Kuurojen Liitto on tapahtumassa mukana torstaina ja perjantaina 18.-19. heinäkuuta. Mukana on myös yllätysesiintyjä! Porin taidemuseossa järjestetään viittomakielinen opastus torstaina 18.7. klo 14.

Kaikkea kivaa on siis luvassa. Lisätietoja tapahtumista verkkosivuillamme lähempänä. Nähdään kesällä!

Hyödyllisiä linkkejä