Neuvottelupäivät 2019

Yhdistystason neuvottelupäivät pidetään Oulussa 8.-9.2.2019. Perjantaina kokoonnutaan klo 18.00 Oulun kuurojen yhdistyksen tiloihin ja lauantaina on sitten varsinaisen neuvottelupäivän vuoro. Ilmoittautuminen on nyt avattu!
Hyödyllisiä linkkejä
Ladattavat tiedostot

Neuvottelupäivät 2019 pidetään ODL:n Hyvinvointikeskuksen Wegelius-salissa (Albertinkatu 16, Oulu). Majoitusta varten olemme varanneet hotelli Scandic Oulu Citysta kiintiön, josta edustajat voivat itse varata huoneensa suoraan hotellilta. Hotelli sijaitsee Oulun keskustassa.

Aikataulu

Perjantai 8.2. klo 17-> Kokoontuminen Oulun kuurojen yhdistyksellä, Koskitie 19 A 1.  Illan aiheena on vaikuttamistyö.
Lauantai 9.2. klo 9.15-16.30 Neuvottelupäivät (Wegelius-sali).

Yhdistysten on mahdollista tiedottaa omista tapahtumistaan tai muista asioista iltapäivän yhdistysfoorumissa. Muistahan valmistella esityksesi ennen tilaisuutta. Yhdistysfoorumiin voi myös halutessaan lähettää etukäteen koostetun videon (kesto max. 2 minuuttia).

Päivän tarkempi ohjelma ohessa liitteenä.

Ilmoittaudu mukaan neuvottelupäiville oheisella lomakkeella.

Neuvottelupäiville voi osallistua yksi edustaja jokaisesta jäsenyhdistyksestä, jonka matka- ja ruokailukulut Kuurojen Liitto maksaa (ei sisällä yöpymistä). Lisäksi yhdistykset voivat halutessaan lähettää toisen edustajan omalla kustannuksellaan. Toivomme, että edustajista päätettäessä yhdistys huomioisi nuoret  ja valitsisi mahdollisuuksien mukaan nuoren edustajan neuvottelupäiville.

Kuurojen Liitto tarjoaa lauantain iltapäiväkahvit kaikille ilmoittautujille.

Matkakorvaus

Matkakorvaus maksetaan jälkikäteen yhdistyksen edustajan ilmoittamalle pankkitilille huhtikuun aikana. Korvaus maksetaan yleisten kulkuneuvojen taksan mukaisesti. Matkalaskuun liittyvät tiedot tulee lähettää Marika Rantaselle (marika.rantanen@kuurojenliitto.fi) 9.4.2019 mennessä, jonka jälkeen lähetettyjä tietoja ei huomioida.

Majoitus

Majoituskiintiö on varattu yhdistysten edustajille Hotelli Scandic City (www.scandichotels.fi). Varaus tehdään sähköpostiosoitteeseen oulucity@scandichotels.com. Varatessa muistakaa mainita varaustunnus ”KUU080219”. Jokainen hoitaa varauksensa ja maksunsa suoraan hotellin kanssa. Varaukset on tehtävä 18.1.2019 mennessä, muutoin varaamatta jääneet vapautuvat normaaliin myyntiin. Huoneen hinta on paikanpäällä maksaessa 1hh 98€/yö sis. aamupalan ja 2hh 116€/yö sis. aamupalan.

Tiedotus

Neuvottelupäiville on luotu tapahtumasivu Facebookiin, linkki sivulle ohessa.

Lisäksi tilaisuutta voi seurata osan päivää myös suorana verkkolähetyksenä (mm. ryhmätöiden aikana ei ole suoraa lähetystä). Tarkempi lähetysaikataulu julkaistaan lähempänä.

Nähdään Oulussa!

Tämä artikkeli esiintyy osana seuraavia sivuja