KL Support Oy

Mikrotekstipuhelinten vuokraus ja normaalista käytöstä aiheutuvien vikojen korjaaminen.
Mikä on mikrotekstipuhelin? Mikrotekstipuhelin on PC-pohjainen ratkaisu, jonka tarkoituksena on antaa mahdollisuus tekstipuheluihin, kuvapuheluihin, etätulkkaukseen ja kommunikointiin internetin välityksellä. Laite voi olla joko kannettava tai ns. pöytäkone asiakkaan tarpeista riippuen.

Yhteystiedot:

Janne Raatikainen
Mikrotekstipuhelinten toimitukset ja huolto
GSM 045-132 3311 (vain tekstiviestit)
Sähköposti: janne.raatikainen@kl-support.fi
Skype: kl.support.oy

Käyntiosoite: Valkea talo
Ilkantie 4, 00400 Helsinki

Asiakaspalvelu ja laskutus
Erja Toivonen,

erja.toivonen@kl-support.fi
gsm 044 7335543
Osoite: Nuijamiestentie 5 A 4, 00400 Helsinki 

Laite toimitetaan niin, että laitteeseen on asennettu edellä mainittuun käyttöön tarvittavat ohjelmistot.

Asiakas vastaa itse laitteen suojaamiselta viruksilta ja haittaohjelmilta.

Laitteen vuokraan sisältyy laitteen ja ohjelmien lisäksi normaalista käytöstä aiheutuvien vikojen korjaaminen yrityksessämme.

Saatavana myös perinteisiä tekstipuhelimia, Opus ja Polytel merkkisiä.

Usein kysyttyä 1

Mistä saan laitteen?

Voit saada laitteen käyttöösi anomalla oman kuntasi sosiaalitoimiston vammaispalvelusta maksusitoumuksen.

Usein kysyttyä 2

Osoitteenmuutos?

Jos muutat toiselle paikkakunnalle, ilmoita aina uusi osoite ja ano mahdollisimman pian uusi mikrotekstipuhelinpäätös/maksusitoumus sosiaalitoimistolta.

Usein kysyttyä 3

Ketkä maksavat postikulut, kun laitteen vie huoltoon?

Kirjoita paketin päälle ASIAKASPALAUTUS 601475 niin sinun ei tarvitse maksaa postimaksua.

KL Support Oy
Ilkantie 4
00400 Helsinki

Usein kysyttyä 4

Jos tietokoneessa on vikaa, saanko apua?

Ota kaikissa tietokoneen ongelmatapauksissa aina ensin yhteyttä Janneen KL Supportiin.

Usein kysyttyä 5

Kuuluuko virustorjuntaohjelma vuokraan?

Asiakas vastaa itse virustorjuntaohjelman hankkimisesta ja sen päivityksestä, samoin muista lisäohjelmista.

Usein kysyttyä 6

Jos koneeni ei ole vuokrattu KL-supportilta, saanko kuitenkin tuoda sen teille korjattavaksi?

Kyllä saat, maksat itse korjauksesta hinnaston mukaisesti.

Palveluhinnasto

KL Support Oy:n palveluhinnasto huoltotöistä, jotka eivät sisälly laitteen vuokraan

Käyttöjärjestelmän uudelleenasentaminen ja päivitys 80€/kone
Käyttöjärjestelmä- ja ajurilevyt sekä mahdolliset ohjelmistojen asennuslevyt. Käyttöjärjestelmän asennus päivityksineen kestää arviolta 2-4 päivää.

Ohjelmistojen lisenssikoodien asennus 20€/yksi ohjelma

Tietokoneen nopeutus, viruspuhdistus ja päivitys 40€

Tietojen varmuuskopiointi 40€/tunti (min. 30min/20€)

Tietokoneen tiedostojen pelastaminen 50€
Kannettavan tai pöytätietokoneen tiedostojen, kuten lomakuvien, dokumenttien tai muiden vastaavien pelastaminen kovalevyltä asiakkaan ulkoiselle kovalevylle tai muistitikulle. Ei sisällä tietokoneen korjaamista, vain tiedostojen pelastamisen.

Matkakorvaus asiakaskäynneistä 20€ PK-alueella
Minimiveloitus asiakkaan luona tehdystä huoltotyöstä on 1h.

Hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%.

Tulo-ohjeet
  • KL supportin ovikello

KL Support Oy:n sisäänkäynti sijaitsee Valkean Talon A-ovella.

Soita ovikelloa kun haluat asioida toimistolla.

Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Tämä on KL Support Oy:n henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 6.5.2019.

  1. Rekisterinpitäjä
    KL Support Oy
    Ilkantie 4
    00400 Helsinki
     
  2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö
    Erja Toivonen +358447335543
    erja.toivonen@kl-support.fi
     
  3. Rekisterin nimi
    Laskutusasiakasrekisteri sekä BM asiakasrekisteri
     
  4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
    EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on sopimus, jossa rekisteröity on osapuolena taikka asiakassuhteessa rekisterinpitäjään. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on asiakassuhteen ylläpito.
     
  5. Rekisterin tietosisältö
    Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat henkilön nimi, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite), tiedot tilatuista palveluista/ostoista sekä niiden laskutustiedot.
     
  6. Säännönmukaiset tietolähteet
    Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta tilauslomakkeista ja lähetetyistä viesteistä, sähköposteista, puhelimitse ja sopimuksista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.
     
  7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
    Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti muille tahoille. Tietoja voidaan julkaista siltä osin kuin niin on sovittu asiakkaan kanssa.
     
  8. Rekisterin suojauksen periaatteet
    Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Tallennettuja tietoja ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti.
     
  9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista
    Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).
     
  10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
    Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä (”oikeus tulla unohdetuksi”). Niin ikään rekisteröidyllä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).
Liisa Kauppisen kauan odotettu elämäkertateos on vihdoin täällä! Kirjan valovoimaisesta naisesta on kirjoittanut Salla Fagerström. KL Support myy kirjaa toimistossaan Valkeassa talossa, eri tapahtumissa pitkin vuotta sekä verkossa.
  • Kuva Liisa Kauppisen kirjasta violetilla pohjalla. Teksti: "Liisa Kauppisen elämäkerta. Nyt myynnissä! 27€ + toimituskulut 4,50€"
Sivu päivitetty 7.5.2019