Digikaveri -kurssi 1. - 2.4.2019

Tule mukaan viittomakieliseksi digikaveriksi asumispalveluiden viittomakielisille asukkaille!

Osaatko käyttää Facebookia? Hallitsetko hyvin tabletin tai sähköpostin käytön? Osaatko tehdä videoita tai käsitellä kuvia? Osaatko etsiä verkosta palveluja?
Osaatko jonkun muun taidon? Haluaisitko toimia digikurssin vetäjän rinnalla ja tukea opastusta tarvitsevia viittomakielisiä asumispalvelujen asukkaita oppimaan digitaitoja?

Vuosi sitten käynnistynyt Aspa-säätiön vetämä Digi haltuun -hanke etsii viittomakielisiä digikavereita asumispalvelujen piirissä oleville viittomakielisille asukkaille. (Aspa-säätiö ja Kuurojen palvelusäätiö tarjoavat palveluasumista viittomakielisille.) Valmennus tehtävään järjestetään 1. - 2.4.2019 Kuurojen kansanopistolla Helsingissä (Valkea talo, Haaga). Valmennus on viittomakielinen ja etsimme mukaan viittomakielisiä osallistujia.
Aikataulu molempina päivinä klo 9-15.

Digikaverina sinä:

• Osaat jo valmennukseen tullessa käyttää erilaisia digi- tai älylaitteita ja sovellusten maailma on sinulle jollakin tapaa tuttu. Mutta kaikkea ei tarvitse osata!
  • Sinulla on halu toimia viittomakielisenä digikaverina asumispalvelujen viittomakielisille asukkaille.
  • Digikaverina sinä tuet opastusta tarvitsevia viittomakielisiä esimerkiksi kansalaisopistojen ja kirjastojen erilaisilla digikursseilla.

Tarvitsemme sinut mukaan!

Saat digikaverina Digi haltuun -hankkeelle tehdystä työstäsi myös palkkion. Valmennus antaa sinulle hyviä valmiuksia toimia digikaverina.
Lue lisää hankkeesta: www.aspa.fi/digihaltuun