Liikkumisen ilo -kurssi

Tuntuuko sinusta liikkumisen ilon olevan hukassa, aikaa liikkumiseen ei tunnu millään löytyvän, kuntosi voisi olla parempi? Jos vastasit kyllä yhteenkin kysymykseen, tämä kurssi on tarkoitettu sinulle!

Kurssilla pohdimme terveellisemmän elämätavan saloja, vai onko niitä? Kerromme salaisuuden, se ei ole monimutkaista: liikunnan ilo. Tarvitseeko meidän olla huippuliikkujia? Ei tietenkään. Kurssilla liikuntaneuvoja Nelli-Sofia Tarvajärvi luennoi liikunnasta. Hän antaa neuvoja ja vinkkejä muun muussa siitä, miten löydämme aikaa liikkumiselle ja etenkin liikkumisen ilon.

Kurssilla luentojen lisäksi liikumme ja pidämme taukojumppia, joten pukeuduthan liikuntavaatteisiin :).

Kurssin kouluttajana toimii liikuntaneuvoja Nelli-Sofia Tarvajärvi. Hän työskentelee Suomen kuurojen urheiluliiton liikuntakoordinaattorina ja on suorittanut liikunnan yhteiskuntatieteiden perusopinnot Jyväskylän yliopistossa.

Aikataulu
Lauantai 2.3.
kello 9.30-14.15
Sunnuntai 3.3. kello 9.30-14.15

Paikka: Valkea talo, Helsinki.
Kurssihinta 98 euroa.

Ilmoittautumiset 14.2. mennessä. Peruutus ilman kuluja on mahdollista ennen viimeistä ilmoittautumispäivää ja sen jälkeen vain lääkärintodistuksella.
Kurssi toteutuu, jos ilmoittautuneita on vähintään 10. Kurssikieli on suomalainen viittomakieli.

Ladattavat tiedostot