Alustava ohjelma

Retkipäivä

Perjantai 17.5.

Seniorien kulttuuritapahtuman retkipäivä toteutetaan perjantaina 17.5.2019, lähtö- ja paluupaikkana Hotelli Linnasmäki. Retkipäivä toteutetaan opastettuna bussikiertueena vierailemalla Turun erilaisissa nähtävyyskohteissa, mm. Aboa Vetuksessa, Turun mielenkiintoisissa arkeologisissa kaivauksissa, sekä vanhassa kuurojenkoulussa. Lähtö Kokoushotelli Linnasmäeltä klo 15:00 ja paluu samaan paikkaan klo 21:00 aikoihin. Hinta on 25 euroa / osallistuja.

Esityspäivät

Lauantai-sunnuntai 18.-19.5.

Kilpailuesitykset ja taidenäyttely pidetään Sigyn-salissa lauantaista sunnuntaihin, ja sunnuntaina aamulla on myös Kuurojen Liiton järjestöohjauksen vetämä paneelikeskustelu aiheesta seniorien palvelut.

Taidenäyttely

Lauantai-sunnuntai 18.-19.5.

Taide- ja kädentaitotyöt ovat esillä Sigyn-salissa lauantaista sunnuntaihin, taidenäyttelyssä yleisö voi äänestää lajikohtaisia suosikkejaan. Lajeina on mm. kuvataide, valokuvaus ja erilaiset käsitaideteokset. Lajit jaetaan osallistujien ja teosten määrän mukaan, tavoitteena on toteuttaa monilajinen taidenäyttely. Teokset tulee tuoda itse paikan päälle lauantaiaamuna klo 11:00 mennessä ja äänestysaikaa on sunnuntain kahvitaukoon asti.

Huom! Taiteilijoiden 10 euron lajikohtaiseen osallistumismaksuun sisältyy sisäänpääsy kulttuuritapahtumaan ja osallistujilla on mahdollisuus voittaa parhaiden taideteosten palkintoja.

Illanvietto 18.5.

Illanvietto Radisson Blu Marina Palace -hotellissa, Aurajoen rannalla Turun keskustassa lauantaina 18.5. klo 19:00-23:00. Illallisen pääsylippu 29 euroa, hintaan sisältyy hyvää ruokaa ja ohjelmaa, mm. Maloes Show ja hauskaa yhdessäoloa.

Perjantai Lauantai Sunnuntai

15:00 Lähtö hotellista 10:00 Avajaiset 9:00 Esitykset
Retkipäivä 11:30 Lounas 11:30 Lounas
21:00 Paluu hotelliin 13:00 Esitykset 13:00 Esitykset
  15:00 Kahvitauko 15:00 Kahvitauko
  16:00 Tietokilpailu 16:00 Palkintojenjako
  19:00 Juhlaillallinen Päätös

Huom! Muutokset mahdollisia.

Voit ilmoittautua seniorien kulttuuritapahtumaan ja sen oheisohjelmiin täältä.

Sivu päivitetty 20.3.2019