Järjestöpäivät

Järjestöpäivät on yhdistystason neuvottelupäivien uusi nimi vuodesta 2020 lähtien.

Järjestöpäivät 2020

Neuvottelupäivien uusi nimi on nyt järjestöpäivät! Vuoden 2020 järjestöpäivien teema on "Yhdessä tulevaisuutta kohti".
Hyödyllisiä linkkejä

Kuurojen Liiton järjestöpäivät 2020 pidetään 31.1.-1.2.2020 Valkean talon audiotoriossa (Ilkantie 4, Helsinki)

Teemana on Yhdessä tulevaisuutta kohti ja sen mukaisesti keskustelemme, ideoimme ja kehitämme mitä haluaisimme yhdessä toteuttaa, tulevaisuutta kohden. Tulevia asioita ovat Kuurojen Liiton jäsenyhdistysten jäsenjärjestöavustus, uuden strategiakauden suunnittelu ja kielensuojelu sekä Kuurojen Liiton Yhdistyshuoneen uudet verkkosivut.

Aikataulu

Perjantai 31.1.klo 18-20

• Tulokahvit
  • Järjestöpäivien avaus ja Kuurojen Liiton hallituksen esittely
  • Kokemuksia jäsenjärjestöavustuksesta

Lauantai 1.2. klo 9-16

• Aamukahvit
  • Raportointi uuden strategiakauden 2021-2024 kiertueesta ja jatkotehtävä
  • Lounas
  • Kielensuojelu; lasten ja nuorten kielelliset oikeudet
  • Yhdistyshuoneen uudet sivut
  • Päätöskahvit

Yhdistysten on mahdollista tiedottaa omista tapahtumistaan tai muista asioista. Valmistauduttehan etukäteen, jos teillä on asioita, joita haluatte jakaa muiden kanssa. Teillä on mahdollista tiedottaa paikan päällä tai lähettää etukäteen koostettu video (kesto max. 2 minuuttia).

Tarkempi ohjelma tulee Kuurojen Liiton Yhdistyshuone -verkkosivulle tammikuun 2020 aikana.

Ilmoittautuminen

Järjestöpäiville voi osallistua yksi edustaja jokaisesta jäsenyhdistyksestä, jonka matka- ja ruokailukulut Kuurojen Liitto maksaa (ei sisällä yöpymistä). Lisäksi yhdistykset voivat halutessaan lähettää toisen edustajan omalla kustannuksellaan.

Kuurojen Liitto tarjoaa perjantain tulokahvit ja lauantain päätöskahvit kaikille ilmoittautujille.

Majoituskiintiö on varattu yhdistysten edustajille Hotelli Haaga (www.hotelhaaga.fi)

Varaus tehdään sähköpostiosoitteeseen hotel@haaga.fi . Varatessa muistakaa mainita varaustunnus ”Kuurojen Liiton kiintiö. Jokainen hoitaa varauksensa ja maksunsa suoraan hotellin kanssa. Varaukset on tehtävä 17.1.2020 mennessä, muutoin varaamatta jääneet vapautuvat normaaliin myyntiin. Huoneen hinta on paikan päällä maksaessa 1hh 95€/yö sis. aamupalan ja 2hh 115€/yö sis. aamupalan

Pyydämme ystävällisesti yhdistyksiä ilmoittautumaan järjestöpäiville hyvissä ajoin! Sähköinen ilmoittautumislinkki ohessa.

Tiedotus

Järjestöpäiville on luotu tapahtumasivu Yhdistyshuone-Facebook-sivulle: www.facebook.com/KLyhdistyshuone

Lisäksi tilaisuutta voi seurata myös suorana verkkolähetyksenä. Mahdollisten ryhmätöiden aikana ei kuitenkaan välttämättä ole suoraa lähetystä, tarkempi lähetysaikataulu julkaistaan lähempänä.

Lämpimästi tervetuloa järjestöpäiville!

Neuvottelupäivät 2019

Yhdistystason neuvottelupäivät pidetään Oulussa 8.-9.2.2019. Perjantaina kokoonnutaan klo 18.00 Oulun kuurojen yhdistyksen tiloihin ja lauantaina on sitten varsinaisen neuvottelupäivän vuoro. Ilmoittautuminen on nyt avattu!

Neuvottelupäivät 2019 pidetään ODL:n Hyvinvointikeskuksen Wegelius-salissa (Albertinkatu 16, Oulu). Majoitusta varten olemme varanneet hotelli Scandic Oulu Citysta kiintiön, josta edustajat voivat itse varata huoneensa suoraan hotellilta. Hotelli sijaitsee Oulun keskustassa.

Aikataulu

Perjantai 8.2. klo 17-> Kokoontuminen Oulun kuurojen yhdistyksellä, Koskitie 19 A 1.  Illan aiheena on vaikuttamistyö.
Lauantai 9.2. klo 9.15-16.30 Neuvottelupäivät (Wegelius-sali).

Yhdistysten on mahdollista tiedottaa omista tapahtumistaan tai muista asioista iltapäivän yhdistysfoorumissa. Muistahan valmistella esityksesi ennen tilaisuutta. Yhdistysfoorumiin voi myös halutessaan lähettää etukäteen koostetun videon (kesto max. 2 minuuttia).

Päivän tarkempi ohjelma ohessa liitteenä.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan neuvottelupäiville oheisella lomakkeella.

Neuvottelupäiville voi osallistua yksi edustaja jokaisesta jäsenyhdistyksestä, jonka matka- ja ruokailukulut Kuurojen Liitto maksaa (ei sisällä yöpymistä). Lisäksi yhdistykset voivat halutessaan lähettää toisen edustajan omalla kustannuksellaan. Toivomme, että edustajista päätettäessä yhdistys huomioisi nuoret  ja valitsisi mahdollisuuksien mukaan nuoren edustajan neuvottelupäiville.

Kuurojen Liitto tarjoaa lauantain iltapäiväkahvit kaikille ilmoittautujille.

Matkakorvaus

Matkakorvaus maksetaan jälkikäteen yhdistyksen edustajan ilmoittamalle pankkitilille huhtikuun aikana. Korvaus maksetaan yleisten kulkuneuvojen taksan mukaisesti. Matkalaskuun liittyvät tiedot tulee lähettää Marika Rantaselle (marika.rantanen@kuurojenliitto.fi) 9.4.2019 mennessä, jonka jälkeen lähetettyjä tietoja ei huomioida.

Majoitus

Majoituskiintiö on varattu yhdistysten edustajille Hotelli Scandic City (www.scandichotels.fi). Varaus tehdään sähköpostiosoitteeseen oulucity@scandichotels.com. Varatessa muistakaa mainita varaustunnus ”KUU080219”. Jokainen hoitaa varauksensa ja maksunsa suoraan hotellin kanssa. Varaukset on tehtävä 18.1.2019 mennessä, muutoin varaamatta jääneet vapautuvat normaaliin myyntiin. Huoneen hinta on paikanpäällä maksaessa 1hh 98€/yö sis. aamupalan ja 2hh 116€/yö sis. aamupalan.

Tiedotus

Neuvottelupäiville on luotu tapahtumasivu Facebookiin, linkki sivulle ohessa.

Lisäksi tilaisuutta voi seurata osan päivää myös suorana verkkolähetyksenä (mm. ryhmätöiden aikana ei ole suoraa lähetystä). Tarkempi lähetysaikataulu julkaistaan lähempänä.

Nähdään Oulussa!

Ladattavat tiedostot

Yhdistystason neuvottelupäivät 2018 raportti

Neuvottelupäivät 2018 koosteraportti sisältää: neuvottelupäivien uutisen ja esitysmateriaaleja.
Ladattavat tiedostot

Neuvottelupäivillä julkaistiin uusi Yhdistysohjelma ja esiteltiin viittomakielten kielipoliittisen ohjelman jatko eli Viittomakieliloikka. Edustajat pohtivat erilaisissa ryhmätöissä positiivisuuden merkitystä yhdistysten toiminnassa sekä ideoivat ratkaisuja toimintaa vahvistamaan.

Sivu päivitetty 29.11.2019