Neuvottelupäivät

Neuvottelupäivät 2019

Yhdistystason neuvottelupäivät pidetään Oulussa 8.-9.2.2019. Perjantaina kokoonnutaan klo 18.00 Oulun kuurojen yhdistyksen tiloihin ja lauantaina on sitten varsinaisen neuvottelupäivän vuoro. Ilmoittautuminen on nyt avattu!
Ladattavat tiedostot

Neuvottelupäivät 2019 pidetään ODL:n Hyvinvointikeskuksen Wegelius-salissa (Albertinkatu 16, Oulu). Majoitusta varten olemme varanneet hotelli Scandic Oulu Citysta kiintiön, josta edustajat voivat itse varata huoneensa suoraan hotellilta. Hotelli sijaitsee Oulun keskustassa.

Aikataulu

Perjantai 8.2. klo 17-> Kokoontuminen Oulun kuurojen yhdistyksellä, Koskitie 19 A 1.  Illan aiheena on vaikuttamistyö.
Lauantai 9.2. klo 9.15-16.30 Neuvottelupäivät (Wegelius-sali).

Yhdistysten on mahdollista tiedottaa omista tapahtumistaan tai muista asioista iltapäivän yhdistysfoorumissa. Muistahan valmistella esityksesi ennen tilaisuutta. Yhdistysfoorumiin voi myös halutessaan lähettää etukäteen koostetun videon (kesto max. 2 minuuttia).

Päivän tarkempi ohjelma ohessa liitteenä.

Ilmoittaudu mukaan neuvottelupäiville oheisella lomakkeella.

Neuvottelupäiville voi osallistua yksi edustaja jokaisesta jäsenyhdistyksestä, jonka matka- ja ruokailukulut Kuurojen Liitto maksaa (ei sisällä yöpymistä). Lisäksi yhdistykset voivat halutessaan lähettää toisen edustajan omalla kustannuksellaan. Toivomme, että edustajista päätettäessä yhdistys huomioisi nuoret  ja valitsisi mahdollisuuksien mukaan nuoren edustajan neuvottelupäiville.

Kuurojen Liitto tarjoaa lauantain iltapäiväkahvit kaikille ilmoittautujille.

Matkakorvaus

Matkakorvaus maksetaan jälkikäteen yhdistyksen edustajan ilmoittamalle pankkitilille huhtikuun aikana. Korvaus maksetaan yleisten kulkuneuvojen taksan mukaisesti. Matkalaskuun liittyvät tiedot tulee lähettää Marika Rantaselle (marika.rantanen@kuurojenliitto.fi) 9.4.2019 mennessä, jonka jälkeen lähetettyjä tietoja ei huomioida.

Majoitus

Majoituskiintiö on varattu yhdistysten edustajille Hotelli Scandic City (www.scandichotels.fi). Varaus tehdään sähköpostiosoitteeseen oulucity@scandichotels.com. Varatessa muistakaa mainita varaustunnus ”KUU080219”. Jokainen hoitaa varauksensa ja maksunsa suoraan hotellin kanssa. Varaukset on tehtävä 18.1.2019 mennessä, muutoin varaamatta jääneet vapautuvat normaaliin myyntiin. Huoneen hinta on paikanpäällä maksaessa 1hh 98€/yö sis. aamupalan ja 2hh 116€/yö sis. aamupalan.

Tiedotus

Neuvottelupäiville on luotu tapahtumasivu Facebookiin, linkki sivulle ohessa.

Lisäksi tilaisuutta voi seurata osan päivää myös suorana verkkolähetyksenä (mm. ryhmätöiden aikana ei ole suoraa lähetystä). Tarkempi lähetysaikataulu julkaistaan lähempänä.

Nähdään Oulussa!

Yhdistystason neuvottelupäivät 2018 raportti

Neuvottelupäivät 2018 koosteraportti sisältää: neuvottelupäivien uutisen ja esitysmateriaaleja.

Neuvottelupäivillä julkaistiin uusi Yhdistysohjelma ja esiteltiin viittomakielten kielipoliittisen ohjelman jatko eli Viittomakieliloikka. Edustajat pohtivat erilaisissa ryhmätöissä positiivisuuden merkitystä yhdistysten toiminnassa sekä ideoivat ratkaisuja toimintaa vahvistamaan.

Yhdistystason neuvottelupäivät 2017 raportti

Neuvottelupäivät 2017 koosteraportti sisältää: neuvottelupäivien uutisen, viisi neuvottelupäivillä kuvattua videoraporttia ja esitysmateriaaleja.
Ladattavat tiedostot

Kuurojen Liiton Yhdistystason neuvottelupäivät pidettiin Tampereella 4.3.2017. Tapahtumaan osallistui edustajia 25 yhdistyksestä ympäri Suomea.

Yhdistystason neuvottelupäivien 2016 raportti

Neuvottelupäivät 2016 koosteraportti sisältää: neuvottelupäivien uutiset, palauteyhteenveto ja neuvottelupäivillä nähty aluetyöntekijöiden esittelyvideo.
  • Iltapäivällä sali täyttyi seuraamaan keskustelua kuuroista turvapaikanhakijoista

Yhdistystason neuvottelupäivät 2016 pidettiin Helsingissä 30.-31.1.2016. Paikalla oli arviolta 40 edustajaa 30 yhdistyksestä, nuorisotoimikunnan edustajat, liiton hallitus ja työntekijöitä sekä muuta kiinnostunutta yleisöä.

Sivu päivitetty 10.1.2019